onsdag 2 juli 2008

118100


Så jag skickade en fråga till 118100 och frågade vem jag var.

"118100 tror att Louise är en glad och trevlig liten spellevink. Hon är sprallig som få och hennes energi verkar aldrig ta slut!"

Det var ju ett trevligt omdöme. Man borde använda det i sitt CV! ;) Men om det stämmer är jag osäker på. Glad, trevlig, sprallig och full av energi är jag förstås när jag är på bra humör men vem är inte det? ;) Jag kan vara ganska sur, bitter, grinig och arg också. Fast å andra sidan kan man ju tolka "hennes energi verkar aldrig ta slut" som att jag har energi kvar trots att jag är så arg ibland. ;) Haha, rolig tjänst hursomhelst! You should try it.

Det kostar ju dock 12kr + smstaxa, så jag får nog vänta till nästa månad innan jag skickar nästa. Det är lätt att svepas med i det roliga och övertrassera mobilräkningen med grova mått. ;) Förslag på fråga att skicka nästa månad? ;)

3 kommentarer:

Malin - Lite längre sa...

Exakt vad frågade du för att få detta svar??

Anonym sa...

Jag köper hellre en glass för de kronorna.

Malin - Lite längre sa...

Jag gjorde detsamma på mig, detta var svaret: Malin är en tjej som tar det lugnt och stilla. Hon stressar aldrig upp sig och hittar alltid lösningar. Hon älskar god mat och lugna promenader.

Hmm...??