torsdag 10 juli 2008

Jobb och slit.


Nu har jag jobbat två pass sedan hemkomsten från Gotland. Mina sittknölar har förmodligen blåmärken efter cykelsadeln vid det här laget, för de är ömma som sjutton. Jag har ju cyklat till och från jobbet både i förrgår och igår. Jag är duktig! ;)

Igår fick jag gå lära på ett annat rondpass än det jag skulle egentligen. Fast riktigt varför vet jag inte, eftersom min chef inte fick tag på mig igår. Jag hade ju glömt mobilen på jobbet i förrgår, så.. Men det gick bra det med. Väldigt mycket mer att gå bara. Ska gå samma rondpass idag som igår, så när det väl är helg sen är jag väl helt färdig och sover hela lördagen och söndagen. Jag skulle då inte bli förvånad i alla fall! Fast sova har jag inte tid med. Jag har en hel del saker som jag behöver pyssla med för att det ska bli klart i tid.

Har dessutom ingått kvartett med syster, systers vän och egen vän för att ge oss an Tjejmilen den 31a augusti. Jag och min vän kommer dock att köra en snabb promenad, men inget joggande. Som tur var är det inget krav på att jogga. Om jag ligger i ordentligt kanske jag orkar jogga igenom loppet nästa år? ;) Vi får väl se vad som händer och fötter, så att säga.

Zombie har fått hälsningar från sin kompis Ossian också, som bor hemma hos A där han var medan vi var på Gotland. Och dit ska han tillbaks om två veckor, när vi tar en tripp till Göteborg! Ossian skrev: "häääj såmbi hur mår du ja saknar däj du e roli å leka med kram åsian" ;)

Inga kommentarer: